Veel gestelde vragen

Wanneer is mijn reparatie klaar?

Uw reparatie is gereed om af te halen zodra u een WhatsApp of SMS bericht ontvangt.

Hoe lang duurt een reparatie aan mijn schoenen, tas of jas?

Het geven van een exacte datum is ingewikkeld, dit omdat de toestroom van werk extreem groot is. U verneemt vanzelf van ons zodra een reparatie gereed is dmv WhatsApp of SMS.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt met ons in contact komen door of fysiek langs te komen in onze winkel, klik >HIER< voor onze openingstijden.

Als u niet in Arnhem of omgeving woont kunt u natuurlijk ons gerust mailen. Klik >HIER< voor onze mail.

Kunt u mijn schoenen oprekken?

Ja dat kan, afhankelijk van de soort schoen en de soepelheid van het leer kan dit ongeveer een halve maat schelen, soms meer. Belangrijk is wel om altijd eerst even de schoenen te laten zien.

Kunnen jullie kleurverloop poetsen?

Jazeker! Brengt u ze maar langs dan kunnen we even naar de kleuren kijken. Wij hebben altijd alle kleuren op voorraad.

Kunnen jullie mijn schoenen aan de hak verhogen of verlagen?

Dat is mogelijk om te doen, als we eerst even de schoenen in het echt kunnen zien dan kunnen we een plan maken.

Mijn bergschoenen zijn versleten, wat kunnen jullie daar aan doen?

Nieuwe zolen en/of profiel hakken zijn meestal mogelijk voor vele typen bergschoenen. 

Kunnen jullie mijn schoenen waterdicht maken?

Een schoen wordt nooit helemaal waterdicht maar we komen een heel eind! Ja dat kan!

Mijn tas is kapot! Kunnen jullie deze repararen?

Waarschijnlijk wel! Brengt u hem langs dan kijken we er even naar!